Welkom bij het Reserveringssysteem van Filmliga Oss.
U kunt hier inloggen met uw lidnummer, postcode en huisnummer.
Lidnummer:
Postcode:
Huisnummer: Toevoeging:

Veel gestelde vragen

Is reserveren verplicht?

Zolang de maatregelen voor Covid-19 nog van kracht zijn, is reserveren verplicht.

Reserveringsbewijs / Filmligakaart

Het is niet nodig het reserveringsbewijs af te drukken. U dient echter wel het reserveringsnummer (letter én cijfercode) te noteren op uw filmligakaart. Hiermee wordt gecontroleerd bij toegang of u ook voor de voorstelling die u wilt bezoeken een reservering gedaan heeft.
Neemt u dus altijd uw ingevulde filmligakaart mee naar de voorstelling!

Bent u onverhoopt u filmligakaart kwijt, geen probleem, noteer het reserveringsnummer en neem dat mee naar de Lievekamp.

Is het mogelijk een stoel te kiezen?

Zolang de Covid-19 maatregelen van kracht zijn, krijgt u bij binnenkomst in de zaal een stoel toegewezen.

Waarom dit reserveringssysteem?

Omdat het aantal zitplaatsen in de Rabozaal van de Lievekamp beperkt is. In combinatie met verwachte drukte bij enkele van de voorstellingen heeft er toe geleid om te kiezen voor een reserveringssysteem. Dit voorkomt teleurstellingen, u kunt immers van te voren al zien of er nog plaatsen beschikbaar zijn.

Reservering wijzigen / verwijderen

U kunt uw reservering voor een bepaalde voorstelling wijzigen of verwijderen. Mocht u bijvoorbeeld een reservering gedaan hebben voor woensdag en toch besluiten op donderdag te willen gaan, dan kunt u de reservering voor woensdag verwijderen. Hiervoor logt u in met uw gegevens en klikt u op de regel met 'verwijderen'. Vervolgens kunt u een nieuwe reservering plaatsen voor een andere voorstelling. Let wel dat de mogelijkheid bestaat dat de voorstelling die u wilt kiezen al vol geboekt is.
Het is momenteel niet mogelijk het aantal vrije zitplaatsen te zien als u al een reservering gedaan heeft.

Wanneer opent / sluit het reserveren?

In principe opent de reservering voor een nieuwe film op de eerste dinsdag na de week van de huidige film. Dit geeft u dus ruim de tijd om een reservering te plaatsen. Het is niet mogelijk om voor een andere film dan de eerst komende een reservering te plaatsen.
De reservering per voorstelling sluit, in principe, drie uur voor aanvang van de voorstelling.

Wat is mijn lidnummer?

Uw lidnummer staat op uw filmligakaart boven uw naam.

Inloggen niet mogelijk (foutcode 1)

U krijgt een foutcode 1? Dan heeft u zeer waarschijnlijk nog niet betaald, of de betaling is nog niet verwerkt in ons systeem.
Mocht u al wel betaald hebben en is de betaling al twee weken geleden gedaan? Gelieve dan contact met ons op te nemen.